Images tagged "zwart"

Jazeker! 

Vind jij het leuk om een combinatie te maken tussen werken achter je computer en werken in de logistiek? Werk jij secuur en houd je overzicht op drukke momenten? En benut jij de ruimte die je krijgt voor eigen inbreng? Dan hebben wij een héle leuke stageplek in de aanbieding!

Wie zijn wij?

Bar Company is gevestigd in Nijmegen en werkt op evenementen door het hele land. Wij zijn een groot bedrijf vol betrokken en enthousiaste medewerkers die een passie voor het vak én het bedrijf hebben. Bij ons kan je een informele werksfeer verwachten in een jong team van ruim 80 collega’s. Je gaat werken in de dynamische evenementenbranche, dus iedere week is anders! 

Wat ga je doen?

Het kan altijd beter. Met die ogen ga jij kijken naar onze logistieke stromen. Je gaat onderzoek doen naar bijvoorbeeld routing en inkoopprocessen. Maar naast het onderzoeken werk je ook mee in de dagelijkse operatie. Dat betekent dat je als werkvoorbereider in onze loods aan de slag gaat. Je houdt je onder andere bezig met:

  • Laden en lossen van bussen
  • Schoonmaken en verwerken van materialen
  • Inkopen en (na)leveringen doen

Wat wij verwachten van je:

  • MBO niveau
  • Een hands-on mentaliteit
  • Representatief
  • Een flexibele houding
  • In bezit van een rijbewijs

Wat je van ons mag verwachten:

  • Een leuke en erg leerzame stage bij een snel groeiend bedrijf
  • Een eigen werkplek
  • Veel vrijheid in je bezigheden
  • Ruimte voor eigen inbreng
  • Een informele werksfeer met iedere vrijdag een vrijmibo
  • Professionele begeleiding
  • Een jong team met tachtig collega’s
  • Een reëele stagevergoeding
  • De evenementenbranche is erg dynamisch, dus iedere week is anders

Samen met je logistieke collega’s zijn jullie verantwoordelijk voor alles wat er in de bedrijfshal gebeurd. En doe je het écht goed, dan maak je kans om ‘te blijven plakken’ als logistiek medewerker.

Solliciteren?

Zie jij jezelf bij ons stage lopen? Neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen naar: tim@barcompany.nl!

 

Heb jij een passie en veel affiniteit voor social media? Ben jij creatief en kan je ‘out-of-the-box’ denken? Ga jij altijd pro-actief te werk en kan je zelfstandig opdrachten uitvoeren? Dan is deze vacature zeker iets voor jou! Wij zijn vanaf februari 2022 op zoek naar een stagiair(e) Marketing. 

Wie zijn wij?

Bar Company is gevestigd in Nijmegen en werkt op evenementen door het hele land. Wij zijn een groot bedrijf vol betrokken en enthousiaste medewerkers die een passie voor het vak én het bedrijf hebben. Bij ons kan je een informele werksfeer verwachten in een jong team van ruim 80 collega’s. Je krijgt veel vrijheid en inbreng in je werkzaamheden met professionele begeleiding. Je gaat werken in de dynamische evenementenbranche, dus iedere week is anders! Wij bieden je tijdens deze meewerkstage een reëele stagevergoeding.

Wat ga je doen?  

  • Deze meewerkstage bestaat uit ondersteunende werkzaamheden op het gebied van Marketing.
  • Tijdens corona heeft Bar Company haar dienstverlening uitgebreid. We zijn gestart met het verhuren van koffiemachines en versturen we cocktails per post. Het is aan jou om deze concepten net zo succesvol te maken als de bestaande concepten van Bar Company. 
  • Je bent aanwezig bij de creatieve sessies en hebt hier een eigen inbreng.
  • Je houdt de social media pagina’s bij.
  • Samen met een andere stagiair(e) bedenk je de content voor elke aankomende week voor op de social media kanalen. Samen zorgen jullie dat de content opgeleverd gaat worden en jij zorgt ervoor dat online het juiste publiek bereikt wordt. 
  • Je doet onderzoek naar de vindbaarheid en je gaat dit analyseren. Vervolgens pas je de social media strategie hierop aan.
  • Je leert hoe je online campagnes moet opzetten. Mede dankzij jou weten potentiële klanten ons te vinden en gaat iedere websitebezoeker omgezet worden in een conversie. 
  • Tijdens de meewerkstage krijg je de vrijheid om eventueel te werken aan een zelfstandige opdracht vanuit school. Uiteraard staat de persoonlijke ontwikkeling tijdens de stage voorop.
  • Tot slot ga je meehelpen in de dagelijkse bedrijfsvoering. Wij geloven namelijk dat voldoende afwisseling je werkplezier verhoogt.

Wie zoeken wij? 

  • Je volgt een mbo- of hbo-opleiding in de richting van (online) marketing, communicatie of een andere relevante opleiding. 
  • Je bent enthousiast, creatief, flexibel, zelfstandig, representatief en je kan goed samenwerken. 
  • Je bent proactief en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse taal.
  • Je hebt een liefde voor marketing, social media en content verzinnen.
  • Je kan overweg met een camera of hebt hier interesse in.
  • Je beschikt over de programma’s Adobe Photoshop en Adobe Lightroom
  • Je bent in bezit van rijbewijs B.

Meer weten?

Heb jij nog vragen over deze stage of wil je meer informatie? Je kan hiervoor terecht bij Dayna Degen: dayna@barcompany.nl

Solliciteren?

Zie jij jezelf bij ons stage lopen? Neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen met je CV en een motivatie naar dayna@barcompany.nl!

Heb jij een passie voor social media? Word jij ’s nachts wakker met de meest creatieve ideeën? Heb je interesse in niet alleen het bedenken van de beste social media posts maar ook nog eens de strategie erachter? Dan is deze meewerkstage zeker iets voor jou! Vanaf februari 2022 zijn wij opzoek naar een stagiair(e) Communicatie & Multimedia Design! 

Wie zijn wij?

Bar Company is gevestigd in Nijmegen en werkt op evenementen door het hele land. Wij zijn een groot bedrijf vol betrokken en enthousiaste medewerkers die een passie voor het vak én het bedrijf hebben. Bij ons kan je een informele werksfeer verwachten in een jong team van ruim 80 collega’s. Je krijgt veel vrijheid en inbreng in je werkzaamheden met professionele begeleiding. Je gaat werken in de dynamische evenementenbranche, dus iedere week is anders! Wij bieden je tijdens deze meewerkstage een reële stagevergoeding.

Wat ga je doen?  

  • Deze meewerkstage bestaat uit ondersteunende werkzaamheden op het gebied van het creëren en analyseren van content.
  • Het bewaken en controleren van onze huisstijl.
  • Het ontwerpen en uitvoeren van campagnes en promoties
  • Je bent aanwezig bij de creatieve sessies en hebt hier een eigen inbreng.
  • Samen met een andere stagiair(e) bedenk je de content voor elke aankomende week voor op de social media kanalen. Samen zorgen jullie dat de content opgeleverd gaat worden en jij zorgt ervoor dat deze content tot in de puntjes ready is om online gezet te worden.
  • Het maken van de tofste video’s op de leukste locaties door het hele land. 
  • Je zorgt ervoor dat zoveel mogelijk mensen van ons bestaan afweten door content te maken die past bij wat zij graag willen zien.
  • Je maakt voor de shoot een plan van aanpak en een shotlist. Hierbij bedenk je welke beelden je wilt hebben. Vervolgens op de shoot werk je samen met de eventmedewerkers om de mooiste beelden vast te leggen. 
  • Tot slot ga je meehelpen in de dagelijkse bedrijfsvoering. Wij geloven namelijk dat voldoende afwisseling je werkplezier verhoogt.

Wie zoeken wij? 

  • Je volgt een mbo- of hbo-opleiding in de richting van communicatie & multimedia design of een andere relevante opleiding. 
  • Je bent enthousiast, creatief, flexibel, zelfstandig, representatief en je kan goed samenwerken. 
  • Je bent proactief en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse taal.
  • Je hebt een liefde voor foto- en videografie, social media en de strategie erachter en grafisch vormgeven.
  • Je kan overweg met een camera
  • Je beschikt over de programma’s Adobe Photoshop, Adobe After Effects, Adobe Première Pro en Adobe Illustrator. Je weet hier ook de basics van.  
  • Je bent in bezit van rijbewijs B.

Meer weten?

Heb jij nog vragen over deze stage of wil je meer informatie? Je kan hiervoor terecht bij Dayna Degen: tim@barcompany.nl

Solliciteren?

Zie jij jezelf bij ons stage lopen? Neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen met je cv, een motivatie en je portfolio naar tim@barcompany.nl!

De online cocktailworkshop is al te boeken vanaf tien personen, en er is geen maximum aantal deelnemers!

Dit kan via ons eigen streamingplatform, maar ook via Zoom of Teams. Wij zorgen ervoor dat je op technisch vlak ontzorgt wordt en kijken samen met jou naar de meest geschikte oplossing.

Ja, dat kan! Wat dacht je van een online pubquiz, een live DJ of artiest als intermezzo of een illusionist? Vraag bij ons naar de mogelijkheden!

De prijs van een online cocktailworkshop is van een aantal variabelen afhankelijk. Vraag daarom snel een vrijblijvende offerte op. We zitten voor je klaar: tel. 088 2035100

Nee ?

Reserveer 1,5 uur voor de volledige online cocktail workshop.

Zijn de cocktails een onderdeel van jouw eigen online event? Dan hebben we slechts minimaal vijf minuten nodig om samen met de kijkers één cocktail te shaken. 

Wil je liever iets langer of korter? Geen probleem, daar passen we eenvoudig een mouw aan.

Absoluut. We shaken ook hele leuke alcoholvrije cocktails.

Als onderdeel van een online corporate event adviseren wij één cocktail.
Als losstaande activiteit adviseren wij drie cocktails per deelnemer. Maar meer of minder kan natuurlijk ook.

De online cocktail workshop is een super leuke team-building activiteit. Hierdoor is deze energieke workshop bijzonder geschikt voor groepen collega’s of zakelijke relaties. De workshop kan zowel als losstaande activiteit ingezet worden of als onderdeel van een online event.

Ja. Een interactieve online cocktailworkshop is een welkom onderdeel bij menig presentatie. Deze ‘fun’-activiteit is eenvoudig te integreren in ieder online event en past in alle videoformats. 

Vroeger bouwden we onze champagnetorens door coupes op elkaar te stapelen. Hierbij liep de champagne van het ene glas over in het andere glas. Dit klinkt gaaf, maar hier zaten flink wat nadelen aan.

– Een groot aantal glazen was niet te drinken omdat deze tot de rand gevuld waren
– De champagne moest in brede coupes uitgeschonken worden in plaats van flûtes. Hierdoor gingen de aroma’s en de bubbels sneller verloren
– De toren is wel eens ingestort. Daarnaast was het niet mogelijk om de toren te verplaatsen.
– Er verspilde erg veel champagne of prosecco waardoor onnodige kosten gemaakt werden
– Het was altijd knoeien

Champagnetorens 2.0

We pakken het nu helemaal anders aan. Bij beide torens staan de flûtes niet op elkaar gestapeld, maar op glazen plateaus. Hierdoor zien de torens er grandioos uit terwijl we bovenstaande nadelen niet meer ervaren.

De machine heeft een volledig reinigingsprogramma doorlopen voordat hij bij je geïnstalleerd wordt. Hierdoor kun je de hele dag koffies zetten zonder te reinigen. Aan het einde van de dag kun je met 3 klikken de machines reinigen. Dit gaat volledig automatisch en er hoeft dus niets met de hand schoongemaakt te worden. Gemak dient de mens. ?

De prijs van een zuurstofbar huren is afhankelijk van een aantal facturen. Wil je een twee, vier of zes persoons zuurstofbar? En hoe lang wil je dat de zuurstofbar geopend is? Vraag daarom altijd een vrijblijvende offerte op en je ontvangt binnen 24 uur een gratis advies. De zuurstofbar is in te huren vanaf €750,- ex btw.

Helemaal niets. Als jij aanwijst waar je ons wilt hebben staan, dan doen wij de rest. Op deze manier kun jij lekker genieten van je evenement, zonder dat je je ergens druk om hoeft te maken.

Ja 100%. Al onze materialen zijn van de beste kwaliteit en zijn medisch goedgekeurd. Ziekenhuizen werken met exact dezelfde apparatuur. Daarnaast worden onze materialen met grote regelmaat gereinigd en gecontroleerd waardoor de zuurstofbar compleet veilig en hygiënisch is.

Door geen gebruik te maken van flessen zuurstof maar de aanwezige lucht te filteren met zuurstof concentrators, wordt brandgevaar voorkomen.

Ja, dat kan. Lees meer over een zuurstofbar kopen.

Ja. De zuurstofbar wordt altijd begeleid door een gastvrije host of hostess. De host nodigt mensen proactief uit om plaats te nemen aan de zuurstofbar. Daarnaast vertellen we leuke feitjes over zuurstof en leggen we uit hoe de zuurstofbar werkt.

De zuurstofbar kan onbeperkt gebruikt worden in de tijd dat hij op jouw locatie staat. Er kunnen per uur wel 150 gasten plaatsnemen aan een zes persoons zuurstofbar. Daarnaast trekt de zuurstofbar altijd veel bekijks van mensen die liever eerst even de kat uit de boom kijken. Hierdoor is het bereik van de zuurstofbar veel groter.

Dit verschilt per barmeubel. De grootste bar bestaat uit twee delen van 1 m x 0,82m in transportstand. Alle barmeubels passen door een normale deuropening van 0,85m. De zuurstofbars variëren tussen de 1m en 3m en kunnen aan elkaar gekoppeld worden voor een extra grote bar. Twijfel je of de bar een draai kan maken of dat deze in de lift past? Geef dit dan altijd aan bij je boeking. Op die manier kijken wij welke bar het meest geschikt is.

Wanneer je op jouw locatie een vloeroppervlakte kunt reserveren van 3m breed x 2m diep (per bar) dan zit je altijd goed.

Wij laten de duur van een sessie vaak afhangen van hoe druk het is. Staat er een rij met wachtende mensen, dan verkorten we een sessie. Is het nog rustig, dan laten we je gasten langer genieten. Een zuurstofsessie duurt minimaal 2 minuten en maximaal 10 minuten.

De aroma’s (geuren) wisselen regelmatig. Momenteel kan er aan de zuurstofbar gekozen worden uit lavendel, eucalyptus, oranjebloesem en dennennaald. Ieder aroma heeft zijn eigen positieve werking op het lichaam. Zo is eucalyptus goed voor de luchtwegen en helpt lavendel tegen slapeloosheid.

Nee. Wij vergelijken het gevoel zelf met het drinken van een Red Bull (alleen dan gezond) of het gevoel wanneer je net een lange wandeling door het bos hebt gemaakt. Je voelt je fris en energiek. Met name wanneer je al vermoeid bent, merk je een groot verschil. Evenementen kunnen vermoeiend zijn en daarom doen onze zuurstofbars het ook zo goed op personeelsfeesten, beursstands en congressen.

Ja, wij zijn de enige professionele verhuurder van zuurstofbars in Nederland. Er zijn wel een aantal partijen die onze zuurstofbars verhuren (resellen). Vandaar dat je onze zuurstofbars op verschillende website ziet staan. Wanneer je bij Bar Company huurt, huur je dus bij de bron.

Lees meer over de werking en effecten.

Jouw event moet een daverend succes worden en hiervoor moet alles kloppen op het juiste moment. Er is namelijk geen tweede kans om het goed te doen. Daarom wil je een ervaren partij inhuren waar je op kunt rekenen. Een partij die altijd de telefoon opneemt en je helpt bij al je vragen. Een partner met een team van 80 medewerkers en een ruim assortiment aan schitterende koffiemachines. Mede om deze reden zijn we ‘preferred supplier’ voor meer dan 200 cateraars, evenementenbureau ’s en evenementenlocaties.

Bar Company,
in good company!

Deze vraag wordt vaak gesteld wanneer mensen onze koffie hebben geproefd. En meestal wordt de vraag gevolgd door de vraag waar de koffie te koop is. Het antwoord: onze koffie is nergens te koop. Wij hebben namelijk samen met Brinks Coffee Roasters een eigen koffie-blend ontwikkeld. Deze koffie wordt speciaal voor ons gebrand en is een combinatie van drie verschillende koffiebonen uit Antigua in Guatemala, Paraná in Brazilië en La Paz in Honduras. Hierdoor wordt het drinken van een alledaags kopje koffie, een ware beleving. Lees meer over de koffie

Ja zolang, de locatie:

  • Bereikbaar is met onze bakwagen met laadklep
  • Gelijkvloers is en er zijn geen obstakels of drempels (het meubel staat op wielen en is te zwaar om te tillen)
  • De doorgegeven contactpersoon is aanwezig
  • Heeft een verharde ondergrond (geen gras of zand)
  • Beschikt over een 3,5kw, 230v aansluiting binnen 3 meter voor iedere koffiemachine

In het koffiepakket zit alles wat je nodig hebt om 150 koffies en thee te maken: disposble bekers, roerstaafjes, koffiebonen, thee, melkjes, suikertjes en opschuimmelk.

De machine wordt aangesloten op een normaal stopcontact.
Het stroomverbruik is: 3,3kw, 230v.

Nee. De machine beschikt over een watertank van maar liefst 20 liter (goed voor 100 kopjes). We hebben dus geen wateraansluiting en afvoer nodig. Hierdoor is de machine op iedere locatie met een stroompuntje inzetbaar. Wil je wel graag dat we de machine op een waterleiding aansluiten? Geef dit dan aan bij de offerteaanvraag.

Ja, de machine is zo ingesteld dat iedereen op een eenvoudige wijze een kopje koffie kan zetten. Met een druk op de knop maak je bijvoorbeeld een cappuccino.

Stroringen komen niet vaak voor, omdat we met nieuwe machines werken. Onverhoopt toch een storing? Dan bel je het 06-nummer van onze monteur. Dit nummer staat achterop de machine. De meeste storingen kunnen we op afstand oplossen. Lukt dit toch niet? Dan komen we direct naar je toe. Krijgen we de machine ter plekke niet gerepareerd, dan krijg je een vervangende machine. Je kunt dus met een gerust hart op onze service vertrouwen .

Ja, van een lekker kopje thee, tot een espresso, cappuccino of latte.

De meeste van onze koffiemachines maken 200 koffies per uur. Op ieder meubel is plaats voor twee machines waardoor we de capaciteit kunnen verdubbelen zonder extra ruimte in te nemen.

Wil je meer dan 2 x 200 koffies per uur? Dan kan je simpelweg meer machines huren. Bij meer dan 400 koffies per uur is het daarnaast vaak beter om op verschillende plekken een koffiepunt te maken. Dit bevordert de routing en doorloop.

De afmetingen van het verrijdbare meubel waar de koffiemachine op staat zijn: 95 cm breed x 80 cm diep x 102 cm hoog. Het meubel past door een normale deurpost.

Je huurt bij ons de Rolls-Royce onder de koffiemachines. En omdat we begrijpen dat je zo min mogelijk omkijken wilt hebben naar de koffiemachine, is het meubel voorzien van:

  1. Grote watertanks van 20 liter
  2. Een melkkoelkast van 12 liter
  3. Een 20 liter bak waar de koffieprut in valt

Hierdoor maak je minimaal 100 koffies, zonder iets te hoeven aanvullen.

Nee, je betaalt alleen voor de dagen dat je de koffiemachine gebruikt en dus niet voor de dag dat we de machine komen leveren of ophalen. Wordt de machine wel gebruikt op de lever of ophaaldag dan is dit alsnog een gebruiksdag en dient deze dag betaald te worden.

Ja, dat kan tegen een kleine meerprijs.

Wij kunnen vlijmscherpe tarieven hanteren omdat we leveringen kunnen combineren. Wanneer we op een specifiek moment ergens moeten zijn, dan gaan we speciaal voor jou de weg op en dienen we hier een vergoeding voor te rekenen.

We leveren de machine op de (werk)dag voorafgaand aan je evenement tijdens kantooruren. Op deze manier heb je geen stress op je event als er onverhoopt iets tegen zit.

De (werk)dag na het evenement halen we de machine weer op tijdens kantooruren.

Wij plaatsen de machine(s) op de gewenste plek en demonstreren hoe hij werkt. Beschik je zelf over bekers/servies, dan stellen we de machine hier op af. We gaan pas weg als alles helemaal duidelijk en naar wens is.

De prijs van een smoothiebar huren is afhankelijk van een aantal variabelen. Denk hierbij aan het aantal smoothies, het aantal bartenders en het aantal uren. In principe kun je de volgende variabelen aanhouden.
€ 195,- voor de mobiele smoothiebar met materialen
€ 25,- per uur voor een enthousiaste bartender
€ 2,75 voor verse smoothie (250ml)

Vraag echter altijd een offerte aan. Je ontvangt deze op werkdagen binnen 24 uur van ons. Daarnaast denken we altijd graag met je mee en geven we je graag een gratis advies. Hierdoor kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan. Onze smoothie en sappen catering is in te huren vanaf €495,- ex btw. volledig verzorgd.

Jazeker. Wij werken veel voor bedrijven en op beursstands en we weten dus hoe belangrijk ‘branding’ is. Als jij ons je logo stuurt, dan zetten wij deze kosteloos op de menukaarten. Daarnaast kunnen we de smoothies ook corporate-namen geven. Denk aan de ‘jouw bedrijf’- smoothie. Ieder feest wordt gehouden met een reden en deze communiceren wij graag van je.

Goed dat je dit wilt weten! In 2015 ontstond de wens bij ons om maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Sindsdien hebben we niet stil gezeten. We hebben ons energieverbruik met 60% verminderd en voorzien voor een groot deel in onze eigen energiebehoefte met een dak vol zonnepanelen en een laadpaal. Daarnaast zijn we volledig gestopt met het gebruiken van plastic rietjes en bekers. Tot slot gebruiken we zoveel mogelijk duurzame ingrediënten en hebben we een eigen duurzame koffieblend ontwikkelt. Je kunt dus wel zeggen dat we een duurzame cateraar zijn.

Jouw evenement moet een daverend succes worden en hiervoor moet alles kloppen op het juiste moment. Er is namelijk geen tweede kans om het goed te doen. Daarom wil je een ervaren partij inhuren waar je op kunt rekenen. Een partij die altijd de telefoon opneemt en je helpt bij al je vragen. Een partij met een team van 80 eigen bartenders zodat ‘sorry we hebben een zieke’ uitgesloten is. Mede om deze reden zijn we ‘preferred supplier’ voor vrijwel alle evenementenbureau ’s en -locaties. En met meer dan 2.000 tevreden opdrachtgevers per jaar zijn we trotse marktleider!

Met Bar Company ben je in good company!

Wij regelen alles, zodat jij je nergens druk om hoeft te maken. We nemen dus alles mee wat we nodig hebben. Lekker toch?

‘Nee’ verkopen op jouw feest is geen optie en daarom nemen wij altijd wat extra ingrediënten en bekers mee. Uiteraard is dit niet onbeperkt dus het is belangrijk van te voren een goede inschatting te maken van het aantal drankjes.

Wanneer we bijna het afgesproken aantal sappen of smoothies bereiken geven we jou een seintje. Op dat moment kan jij beslissen om de bar te sluiten of om nog een extra aantal drankjes af te nemen. Deze extra smoothies kosten hetzelfde per stuk als de smoothies in de offerte. Wij zullen nooit extra drankjes maken zonder dat jij of de ‘eventmanager’ daar akkoord voor geeft. Op deze manier kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan.

Op een hoogwaardige hometrainer hebben we een blender aangesloten. Deze blender werkt niet op stroom, maar werkt alleen door te fietsen. Door lekker te bewegen maak je dus je eigen smoothie! Hiermee is de shakefiets dé combinatie tussen techniek, duurzaamheid en energie!

Goede vraag! Wanneer je ongeveer 1,5 drankje per gast rekent, dan zit je goed.

Je zal zien dat jouw gasten graag hun frisdrank laten staan wanneer er een smoothiebar aanwezig is. Verse smoothies drink je immers niet iedere dag. Ze zijn nu ‘up for grabs’ terwijl je er in de stad minimaal € 5,- per stuk voor betaalt. En omdat we meerdere soorten maken, zijn er altijd veel mensen die ‘toch ook wel benieuwd zijn hoe de andere smaken’.

Je krijgt flinke smoothiebekers van 250ml. Omdat wij niet met plastic willen werken, zijn onze bekers en rietjes gemaakt van PLA. PLA is het milieuvriendelijk alternatief voor plastic.

Op jouw evenement maken we altijd drie soorten smoothies of sappen. Hierdoor is er altijd voor ieder wat wils. In de afgelopen 10 jaar hebben wij vrijwel alle mogelijke smoothies al een keer gemaakt. We weten hierdoor precies welke smoothies en sappen populair zijn op evenementen. Met deze gezonde drankjes hebben we een heel mooi menu samengesteld. We houden in het menu rekening met verschillende kleuren en smaken. Het menu wisselt met de seizoenen mee zodat je in de zomer ook echt zomerse drankjes krijgt. Heb je een voorkeur voor een bepaald ingrediënt? Laat het ons weten, dan zetten we die op jouw menu.

Onze juices zijn verse sappen. We maken leuke combinaties. Veel juices hebben troebel appelsap als basis, omdat dit de smaak van de andere verse ingrediënten versterkt.

Een smoothie is wat dikker van dan een verse sap. We maken deze drankjes in de blender. Zowel juices als smoothies zijn super gezond en smaken heerlijk. Ze worden ook allebei gemaakt van vers fruit en verse groente.

Dit verschilt per barmeubel. De grootste bar is 2m x 0,82m in transportstand. Alle mobiele bars passen door een normale deuropening van 0,85m. De smoothiebars variëren tussen de 1m en 2m en kunnen aan elkaar gekoppeld worden voor een extra grote bar. Twijfel je of de bar een draai kan maken of dat deze in de lift past? Geef dit dan altijd aan bij je boeking. Op die manier kijken wij welke smoothiebar het meest geschikt is.

Wanneer je op jouw locatie een vloeroppervlakte kunt reserveren van 2,5m breed x 2m diep (per bar) dan zit je altijd goed.

Nee hoor. 90% van onze klanten heeft geen voorkeur voor een specifiek barmeubel. Het moet er gewoon goed uitzien en daar kan je altijd op rekenen bij Bar Company. Heb je na het bekijken van onze foto’s een voorkeur voor een mobiele smoothiebar? Laat het ons dan weten, dan houden we hier rekening mee.

Jouw event moet een daverend succes worden en hiervoor moet alles kloppen op het juiste moment. Er is namelijk geen tweede kans om het goed te doen. Daarom wil je een ervaren partij inhuren waar je op kunt rekenen. Een partij die altijd de telefoon opneemt en je helpt bij al je vragen. Een partij met een team van 40 eigen barista’s zodat ‘sorry we hebben een zieke’ uitgesloten is. Mede om deze reden zijn we ‘preferred supplier’ voor vrijwel alle evenementenbureau ’s en -locaties. En met meer dan 2.000 tevreden opdrachtgevers per jaar zijn we trotse marktleider!

Bar Company,
in good company!

De prijs van een mobiele koffiebar huren is afhankelijk van een aantal variabelen. Hoe lang wil je dat we komen? Is één barista voldoende of dienen er meerdere te komen? Wil je ook iets lekkers bij de koffie? Vraag daarom altijd een offerte aan. Je ontvangt deze op werkdagen binnen 24 uur van ons. Daarnaast denken we altijd graag met je mee en geven we je graag een gratis advies. Hierdoor kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan. Je kunt globaal de volgende tarieven aanhouden:

  • Onze barista’s kosten €29,50 per uur.
  • Een mobiele koffiebar met espressomachines huur je voor € 250,-.
  • De prijs van de koffie is onder andere afhankelijk van het aantal gasten.

Onze koffie catering is in te huren vanaf € 650,- ex btw. volledig verzorgd.

Absoluut. Wij werken veel voor bedrijven en we weten dus hoe belangrijk ‘branding’ is. Daarom laten we graag disposables bekers full colour bedrukken met jouw artwork. Ook is het mogelijk om jouw logo op de bar te zetten. Zo weet iedereen direct wie de bijzondere koffie aanbiedt en met welke reden.

Jazeker. We verzorgen ook verse munt thee met honing. Daarnaast nemen we altijd minimaal 4 populaire theesoorten mee. Voor ieder wat wils dus

Deze vraag wordt vaak gesteld wanneer mensen onze koffie hebben geproefd. En meestal wordt de vraag gevolgd door de vraag waar de koffie te koop is. Het antwoord: onze koffie is nergens te koop. Wij hebben namelijk samen met Brinks Coffee Roasters een eigen specialty koffieblend ontwikkeld. Deze koffie wordt speciaal voor ons gebrand en is een combinatie van drie verschillende koffiebonen uit Antigua in Guatemala, Paraná in Brazilië en La Paz in Honduras. Hierdoor wordt het drinken van een allerdaags kopje koffie, een ware beleving. Lees meer over de koffie

Goed dat je het wilt weten! In 2015 ontstond de wens bij ons om maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Sindsdien hebben we niet stil gezeten. We hebben ons energieverbruik met 60% verminderd en voorzien voor een groot deel in onze eigen energiebehoefte met een dak vol zonnepanelen en een laadpaal. Daarnaast zijn we volledig gestopt met het gebruiken van plastic rietjes en bekers. Tot slot gebruiken we zoveel mogelijk duurzame ingrediënten en hebben we een eigen duurzame koffie blend ontwikkelt. Je kunt dus wel zeggen dat we een duurzame cateraar zijn.

Jazeker, naast volle melk van de koe nemen we ook plantaardige sojamelk en havermelk mee.

Als je ons laat weten waar we mogen staan, dan regelen wij de rest. Hierdoor heb je nergens meer omkijken naar. We nemen dus ook alles mee wat we nodig hebben (op het stroompuntje na).

De koffie tuk tuk – driewielers passen niet door een normale deuropening. Ze hebben de volgende afmetingen:

Blauwe Benelli: 2,9m lang x 1,20m breed

Mintgroene Piaggio: 3,4m lang x 2,4m breed x 2,52m hoog bij geopende luiken

Koffiefiets: 2,7m lang x 1,5m breed

Er zit geen brandstof in de tanks en hierdoor is er geen brandgevaar.

Dat kan zeker. Wij werken het liefst achter onze eigen mobiele bars, maar dit is niet noodzakelijk. Wij kunnen onze espressomachine ook installeren op een aanwezige bar. Dit doen we bijvoorbeeld vaak op beursstands.

Dit verschilt per barmeubel. De grootste koffiebar is 2m x 0,82m in transportstand. Alle koffiebars passen door een normale deuropening van 0,85m. De koffiebars variëren tussen de 1m en 2m en kunnen aan elkaar gekoppeld worden voor een extra grote bar. Twijfel je of de bar een draai kan maken of dat deze in de lift past? Geef dit dan altijd aan bij je boeking. Op die manier kijken wij welke mobiele koffiebar het meest geschikt is.

Wanneer je op jouw locatie een vloeroppervlakte kunt reserveren van 2,5m breed x 2m diep (per bar) dan zit je altijd goed.

Nee hoor, 90% van onze klanten heeft geen voorkeur voor een specifiek barmeubel. Het moet er gewoon goed uitzien en daar kan je altijd op rekenen bij Bar Company. Heb je na het bekijken van onze foto’s een voorkeur voor een koffiebar? Laat het ons dan weten, dan houden we hier rekening mee.

Over het water hoef je je niet druk te maken, want wij verzorgen onze eigen wateraanvoer en -afvoer. Qua stroom hebben we twee vrije groepen nodig (3,5kw, 230v) per koffiemachine. We nemen zelf haspels mee van tien meter om te verlengen indien nodig.

Met de koffieprinter kunnen we jouw logo, tekst of foto op het melkschuim van een cappuccino printen. Lees meer over de mogelijkheden en hoe de koffieprinter werkt.

Jazeker. Onze 40 barista’s zijn gecertificeerd en hebben tientallen vlieguren achter de espressomachines gemaakt voor ze op pad mogen. Ze zijn hélémaal gek van koffie en stralen dit af op jouw gasten of bezoekers. De professionaliteit van onze barista’s wordt geborgd door hen continu te blijven trainen in onze eigen BarCademy.

Onze ervaren barista’s maken zo’n 100 koffie en thee’s per uur per persoon. Dit is onze vuistregel inclusief ‘latte-art’ cappuccino’s. In praktijk maken we er soms wel meer dan 100, maar hier willen we ons niet aan committeren. Op deze manier werken we net onder de maximale capaciteit en kunnen we de gasten alle aandacht geven. Wil je meer koffies per uur? Dan zetten we een extra barista in.

Nope. Bij ons geniet je van een onbeperkt aantal koffies en thee voor een vast (laag) tarief.

Ja, wij bieden twee soorten champagnetorens aan:

  1. De Premium champagnetoren (tot 500 gasten, verrijdbaar)
  2. De Grand Tower Deluxe (grootste toren van Europa)

De prijs van een cocktailbar huren is afhankelijk van een aantal variabelen. Denk hierbij aan het aantal cocktails en het aantal uur dat we mogen komen. In principe kun je de volgende variabelen aanhouden.
€ 195,- voor de mobiele cocktailbar met materialen
€ 27,50 per uur voor een professionele cocktailshaker
€ 3,95 voor een luxe cocktail
Vraag echter altijd een offerte aan. Je ontvangt deze op werkdagen binnen 24 uur van ons. Daarnaast denken we altijd graag met je mee en geven we je graag een gratis advies. Hierdoor kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan. Onze cocktail catering is in te huren vanaf € 500,- volledig verzorgd.

Jazeker. Wij werken veel voor bedrijven en we weten dus hoe belangrijk ‘branding’ is. Als jij ons je logo stuurt, dan zetten wij deze kosteloos op de menukaarten. Daarnaast kunnen we de cocktails ook corporate-namen geven. Denk aan de ‘jouw bedrijf’- Mojito. Ieder feest wordt gehouden met een reden en deze communiceren wij graag van je.

Goed dat je dit wilt weten! In 2015 ontstond de wens bij ons om maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Sindsdien hebben we niet stil gezeten. We hebben ons energieverbruik met 60% verminderd en voorzien voor een groot deel in onze eigen energiebehoefte met een dak vol zonnepanelen en een laadpaal. Daarnaast zijn we volledig gestopt met het gebruiken van plastic rietjes en bekers. Tot slot gebruiken we zoveel mogelijk duurzame ingrediënten en hebben we een eigen duurzame koffieblend ontwikkelt. Je kunt dus wel zeggen dat wij een duurzame cateraar zijn.

Jouw feest moet een daverend succes worden en hiervoor moet alles kloppen op het juiste moment. Er is namelijk geen tweede kans om het goed te doen. Daarom wil je een ervaren partij inhuren waar je op kunt rekenen. Een partij die altijd de telefoon opneemt en je helpt bij al je vragen. Een partij met een team van 80 eigen cocktailshakers zodat ‘sorry we hebben een zieke’ uitgesloten is. Mede om deze reden zijn we ‘preferred supplier’ voor vrijwel alle evenementenbureau ’s en -locaties. En met meer dan 2.000 tevreden opdrachtgevers per jaar zijn we trotse marktleider!

Met Bar Company ben je in good company!

Jazeker. Onze 80 cocktailshakers hebben zich bewezen door meerdere trainingen succesvol af te ronden alvorens ze op pad mogen voor ons. Ze hebben een passie voor cocktails en stralen dit af op jouw gasten of bezoekers. De professionaliteit van onze cocktailshakers wordt geborgd door hen continu te blijven trainen in onze eigen BarCademy.

Wij regelen alles, zodat jij lekker feest kan vieren. We nemen dus alles mee wat we nodig hebben. Dus ook al het ijs en verschillende soorten glaswerk. Tijdens het shaken hebben we alleen geen tijd om de glazen op te halen. Dit doen we dus als we klaar zijn of wellicht dat iemand uit de bediening dit zou kunnen doen.

‘Nee’ verkopen op jouw feest is geen optie en daarom nemen wij altijd wat extra ingrediënten en glaswerk mee. Uiteraard is dit niet onbeperkt dus het is belangrijk van te voren een goede inschatting te maken van het aantal cocktails.

Wanneer we bijna het afgesproken aantal cocktails bereiken geven we jou een seintje. Op dat moment kan jij beslissen om de bar te sluiten of om nog een extra aantal cocktails af te nemen. Deze extra cocktails kosten hetzelfde per stuk als de cocktails in de offerte. Wij zullen nooit extra cocktails shaken zonder dat jij of de ‘eventmanager’ daar akkoord voor geeft. Op deze manier kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan.

Goede vraag! Wanneer je tussen de 1 en 3 cocktails per gast rekent, dan zit je goed.

Je zal zien dat jouw gasten graag een biertje of wijntje laten staan wanneer er een cocktailbar aanwezig is. Cocktails drink je immers niet iedere dag. Ze zijn nu ‘up for grabs’ terwijl je er in de stad minimaal € 10,- per stuk voor betaalt. Daarnaast is er ook gedacht aan de gasten die met de auto zijn want we shaken ook altijd een aantal alcoholvrije cocktails.

Wij shaken minimaal 5 populaire cocktails en 2 alcoholvrije cocktails op jouw feest. In de afgelopen 10 jaar hebben wij vrijwel alle mogelijke cocktails al een keer geshaket. We weten hierdoor precies welke cocktails populair zijn op feesten. Met deze cocktails hebben we een heel mooi menu samengesteld. Dit menu wisselt met de seizoenen mee zodat je in de zomer ook echt zomerse cocktails krijgt. Heb je een voorkeur voor een bepaalde cocktail? Laat het ons weten, dan zetten we die op jouw menu.

Dit verschilt per barmeubel. De grootste bar is 2m x 0,82m in transportstand. Alle mobiele cocktailbars passen door een normale deuropening van 0,85m. De cocktailbars variëren tussen de 1m en 2m en kunnen aan elkaar gekoppeld worden voor een extra grote bar. Twijfel je of de bar een draai kan maken of dat deze in de lift past? Geef dit dan altijd aan bij je boeking. Op die manier kijken wij welke bar het meest geschikt is.

Wanneer je op jouw locatie een vloeroppervlakte kunt reserveren van 2,5m breed x 2m diep (per bar) dan zit je altijd goed.

Nee hoor. 90% van onze klanten heeft geen voorkeur voor een specifiek barmeubel. Het moet er gewoon goed uitzien en daar kan je altijd op rekenen bij Bar Company. Heb je na het bekijken van onze foto’s een voorkeur voor een mobiele cocktailbar? Laat het ons dan weten, dan houden we hier rekening mee.

Wanneer je bij Bar Company huurt dan huur je bij de bron. Er zijn namelijk veel websites die onze champagnetorens ‘resellen’. Wanneer je bij hen een champagnetoren inhuurt, kom je dus vaak uiteindelijk weer bij ons terecht. Waarom er veel sites naar onze verwijzen?

  • Wij zijn in Nederland begonnen met verhuren van champagnetorens
  • Wij zijn de enige met torens in meerdere formaten
  • Wij beschikken over de grootste champagnetoren van Europa
  • Onze torens zijn speciaal voor ons ontworpen. Hierdoor zijn er geen tweede van

De prijs van een champagnetoren huren is afhankelijk van een aantal variabelen. Denk hierbij aan het type drank, het aantal glazen en het aantal uur dat je de champagnetoren wilt hebben staan. Om deze reden sturen we je graag een voorstel. Vraag daarom een offerte aan en je ontvangt binnen 24 uur een gratis advies met vrijblijvende prijsvoorstel. Hierdoor kom je achteraf nooit voor verrassingen te staan en huur je de optimale toren voor jouw feest. Onze champagnetorens zijn in te huren vanaf €650,- ex btw. volledig verzorgd.

Ja! In 75% van de gevallen wordt de champagnetoren ingezet om gasten welkom te heten. Onze knappe champagneheren en -dames ontvangen jouw gasten op een unieke en hartelijke manier Met een champagnetoren genieten jouw gasten van een VIP ontvangst en wordt direct duidelijk dat het een hele bijzondere avond wordt.

De champagnetorens worden altijd ingeschonken en uitgeserveerd door chique champagne hosts en champagne hostesses. De heren dragen nette leren schoenen, wit overhemd en een zwarte pantalon, zwart gilet en zwarte dunne das. De dames dragen een zwart jurkje. Uiteraard kunnen zij andere kleding dragen indien gewenst.

Ondanks het woord ‘champagne’toren schenken wij in 90% van de gevallen prosecco. Onze huis prosecco is een van de beste Italiaanse mousserende wijnen die van de proseccodruif gemaakt wordt. De wijn heeft een zeer goede balans en is niet te zwaar. Daarnaast bevat onze huis prosecco veel bubbels. Hierdoor blijft de prosecco langer bubbelen. Fijn dus wanneer de flûtes een tijdje op de toren dienen te staan.

Ja, zo stellen we de kleur van de verlichting vaak af op een bedrijfslogo.

Helemaal niets. Als je ons laat zien waar je de toren wilt hebben staan, dan doen wij de rest. Op die manier kun jij optimaal genieten van je eigen evenement. Lekker toch?

Wij willen je volledig ontzorgen en een garandeert succes maken van het champagne-moment. Dat kan alleen met een heerlijke wijn, die op het juiste moment op de juiste temperatuur geserveerd wordt. En omdat wij onze mousserende wijnen per pallet inkopen, kunnen we vlijmscherpe tarieven hanteren. Vandaar dat we graag de drank voor je verzorgen. Wil je toch zelf de (gekoelde) drank verzorgen? Dan kan dat tegen een kleine ‘kurkengeld’-opslag per flûte.

Ja, dit maakt de toren ideaal voor marketing doeleinden. Lees meer.

Ja, de champagnetorens worden op jouw locatie opgebouwd. De losse onderdelen passen door een normale deuropening. Hierdoor is vrijwel iedere locatie geschikt.

De Premium champagnetoren wel, de Grand Tower Deluxe niet. Let wel op dat de vloer volledig egaal moet zijn om de toren te kunnen rollen en dat de toren opgebouwd niet door een normale deurpost past.

  • Premium Champagnetoren: 350 flutes
  • Grand Tower Deluxe: 1.500 flutes

We vullen de champagnetorens continu aan, zodat we meer gasten kunnen voorzien van bubbels dan dat er flûtes op de toren passen.

Premium Champagnetoren: 1,2 meter diameter, 2,2 meter hoog

Grand Tower Deluxe: 2 meter diameter, 3 meter hoog

Nee, hier zijn we jaren geleden mee gestopt. Met onze nieuwe torens is verspilling van drank, knoeien en de kans op instorten voorgoed verleden tijd. De flûtes staan namelijk op doorzichtige plateau’s in plaats van op elkaar.