• Meer dan 15 jaar ervaring
  • + 10.000 tevreden klanten
  • Uitgebreid persoonlijk advies
  • Ontvang je offerte binnen 24 uur

FAQ categorie Koffiemachines

Wat als er een storing is?

Stroringen komen niet vaak voor, omdat we met nieuwe machines werken. Onverhoopt toch een storing? Dan bel je het 06-nummer van onze monteur. Dit nummer staat achterop de machine. De meeste storingen kunnen we op afstand oplossen. Lukt dit toch…

Heb ik een wateraansluiting nodig?

Nee. De machine beschikt over een watertank van maar liefst 20 liter (goed voor 100 kopjes). We hebben dus geen wateraansluiting en afvoer nodig. Hierdoor is de machine op iedere locatie met een stroompuntje inzetbaar. Wil je wel graag dat…

Is iedere locatie geschikt?

Ja zolang, de locatie: Bereikbaar is met onze bakwagen met laadklep Gelijkvloers is en er zijn geen obstakels of drempels (het meubel staat op wielen en is te zwaar om te tillen) De doorgegeven contactpersoon is aanwezig Heeft een verharde…

Met welke koffie werken jullie?

Deze vraag wordt vaak gesteld wanneer mensen onze koffie hebben geproefd. En meestal wordt de vraag gevolgd door de vraag waar de koffie te koop is. Het antwoord: onze koffie is nergens te koop. Wij hebben namelijk samen met Brinks…